середа, 5 квітня 2017 р.

Шановні колеги!
Пропоную провести засідання методичного об'єднання у фомі віртуального круглого столу за темою "Підручники Фізика - 9 на 2017 - 2018  навчальний рік".

04 квітня я мала нагоду відвідати семінар "Сучасний підручник, як інструментарій компетентнісно орієнтованого навчання. Шляхи ефективного впровадження" з участю автора підручника з фізики для 9 класу за новою програмою, Божиновою Фаіною Яківною.
Я вже другий рік працюю за підручником авторів В.Г. Бар'яхтар,    Ф.Я. Божинова, С.О. Довгий, О.О. Кірюхіна.
З автором Ф.Я. Божинова я познайомилася давно. Коли не було у школі підручника цього автора, я знаходила екземпляр для себе, спочатку у крамничках, а пізніше в електронному вигляді.
Коли з'явилася можливість обирати підручники за вторством, то перегляд усіх підручників підтвердив мою приверженність до цього авторськго викладання.
Чому я схиляюся до цього підручника?
1. Підручник, це книга, яка завжди поруч. Навчити дітей отримувати інформацію дуже важливо, але починати вчитися на гарному текстові та оформленні, набагато краще. Тому вважаю доцільним активну роботу за підручником на уроках і вдома при самостійній роботі.
2. Чітка структура викладення матеріалу. У текстах практично виділений опорний конспект. Сучасні іслюстрації, сучасні досягнення науки.
3. Окрім додаткових текстів, фактів з історії науки, достатньо розгорнуто представлена історія науки України.
4. Багато місця в текстах приділено прикладам розв'язування задач, а це вже оцінили навіть діти. Учні, які зацікавлені у навчанні, в періоди їх відсутності на уроках, користуються цими прикладами, щоб виконувати домашні вправи та не відставати від програми.
5. Цікавий та змістовний розділ додаткових теоретичних та експериментальних завдань.
Це моя особиста думка.
Враження від семінару.
Фаіна Яківна - вчитель фізики. І таки справжній вчитель, закоханий у фізику та роботу з дітьми. Надзвичайно позитивна людина.
Окрім естетичного задоволення спілкування з професіоналом, є багато корисних фактів у презентації демо версії книги та електронної презентації, яку можна було би охарактеризувати за корситю для вчителя:  як найбільш ефективно можна використовувати підручник учителю у своїй методичній роботі.
Скан брошури демоверсїі та презентацію Ф.Я. Божинової я додаю до цього текста.

Демоверсія_Фізика_9

Особливості програми з фізики та реалізація компетентнісного підходу в підручнику

Для ЗНЗ із поглибленим вивченням фізики. І. Гельфгат. Фізика 9. Демоверсія.

Запрошую вас, колеги, взяти участь в обговоренні вибору підручників. Не тільки за новою програмою, а можливо ви знаєте якісь підручники, що вчитель може використовувати як другий підручник/, адже в нас є можливість використання електронних книжок.
Прошу взяти участь в такому віртуальному круглому столі-засіданні МО, висловитися в коментарях, буквально в двух словах (можна і більше) за такими питаннями:
1. Який підручник із депозитарію запропонованих підручників ви вважаєте найбільш практичним або цікавим для вас особисто і чому?
2. Поділіться одним (можна і більше) прийомом роботи з підручником, який Ви полюбляєте використовувати і є, на Вашу думку ефективним.
З повагою, Гудзенко олена Анатоліївна

2 коментарі: